0 0.00Eur

[ comfort zone ] - inovatīvs ilgtspējības zīmols

 

 

 

 
 

 

               

 
 

[ comfort zone ] manifests:

[ Mājas ] ir tur kur mēs visvairāk piederam, kur mēs jūtamies ērti un ieskaujam sevi ar cilvēkiem un lietām, kuras mēs mīlam.

Bet mūsu ķermeņos un dvēselēs mīt citas mājas, kas mums dotas [ mūsu planēta un mūsu āda ]. [ comfort zone ] vēlas tos aizsargāt un padarīt veselus, dzīvīgus un skaistus.

Šis ir iemesls kāpēc zīmola mērķis ir radīt [ labu dzīvi visiem]: ādas kopšanas profesionāļi, viņu klienti un citi, kuru pasaules mēs dalām, tomēr īsi.

[ ādas eksperkti ], zīmols palīdz ādas ekosistēmai sasniegt optimālo līdzsvaru un dzīvīgumu visu laiku mainīgajā vidē, ko tas sauc [ ādas komforta zona ].

Sekojot vairāk kā 20 gadu [ pētījumiem ] zīmola laboratorija tagad smeļas iedvesmu arī no pašu [ zinātniskā dārza ] un piedāvā augstākas, tīras, uz rezultātu balstītas, ilgtspējīgas ādas kopšanas formulas, apvienojot labāko no zinātnes un dabas, kopšanai, bagātināšanai un [ unikālai pieredzei ].

[ comfort zone ] produkti tiek ražoti [ Davines village] Parmā, Itālijā. Zīmola filozofija ir [ apzināta ādas zinātne ].

ESI SVEICINĀTS [ COMFORT ZONE ]. ŠĪS IR MĀJAS.


 
 

[ comfort zone ] iedvesma & vēsture:

"Produktam ir jābūt daļai no risinājuma, nevis daļai no problēmas.

Tas nozīmē reģenerāciju un revolūciju - veids, kā [ comfort zone ] formulē, izvēlas sastāvdaļas un izstrādā produktu klāstu."

Dr. Davide Bollati, dibinātājs

[ comfort zone ] nodrošina augstas kvalitātes, tīru, uz rezultātu vērstu, ilgtspējīgu ādas kopšanu, apvienojot zinātnes un dabas labāko, lai veidotu patiesi bagātinātu un [unikālu pieredzi].

[ comfort zone ] tika izveidots 1996. gadā kā profesionāls spa zīmols Davines Group, itāļu ģimenes uzņēmumam ar starptautiskām filiālēm un selektīvu izplatīšanas tīklu piecos kontinentos, izmantojot augstas klases salonus un spa.

Kopš 2016. gada tas ir sertificēts B Corporation®, novatorisks veids, kā izmantot uzņēmējdarbību kā labuma spēku, radot pozitīvas pārmaiņas, kuras [ comfort zone ]  vēlamas redzēt pasaulē, izmantojot ētiku, pārredzamību un ilgtspējību.

Kā perfekta veiktspējas un ilgtspējības kombinācija, zīmols piedāvā atjaunojošus, vegānus un tīrus risinājumus: ideāls zīmola dibinātāja, farmaceita, kosmētikas ķīmiķa un “Ilgtspējīga skaistuma” pieejas pioniera vīzijas iemiesojums.

[ comfort zone ] sejas un ķermeņa ādas kopšanas līnijas ir izstrādātas un ražotas Parmā, Itālijā, Davines Village, zīmola jaunajā, oglekļa neitrālajā galvenajā mītnē celta 2018. gadā, lai iemiesotu zīmola apņemšanos, ievērot apzinātas inovācijas, vides un sociālo atbildību. [ comfort zone ] iepakojums ir 100% pārstrādājams, neitralizēts ar CO2 un Plastic Bank sertificēts - plastmasas neitrāls.


 
 

[ comfort zone ] solījums:

 

PROFESIONĀLĀ EKSPERTĪZE ĀDAS UN PLANĒTAS ATJAUNOŠANAI

Mūsu āda dzīvo dinamiskā līdzsvarā. Tas atspoguļo mūsu fizisko un emocionālo stāvokli, mūsu dzīvesveidu un ikdienas izvēles. Tai pastāvīgi jāpielāgojas un jāaizsargājas no ārējām agresijām, piemēram, klimata svārstībām un piesārņojuma.          [ comfort zone ] mērķis ir palielināt ādas noturību un tās spēju palikt jaunai, tvirtai un mirdzošai.

[ comfort zone ] rūpējas par cilvēkiem, ne tikai par viņu ādu. Lai sasniegtu šo mērķi, zīmols sadarbojas ar vairāk nekā 10 000 ekspertu spa profesionāļiem visā pasaulē. [ comfort zone ] atbalsta viņus, izmantojot savas izglītības un partnerības programmas, lai nodrošinātu, ka viņi var piedāvāt pārveidojošu unikālu pieredzi sejai un ķermenim, kā arī dziļu labklājības un vitalitātes sajūtu.


 
 

CONSCIOUS SKIN SCIENCE™ EFFECTIVE BY NATURE

Apzināts ir [ comfort zone ] veids, kā pateikt “ilgtspējīgs” un rīkoties atbildīgi, lai garantētu efektivitāti un drošību, izmantojot formulas, kas aizsargā ādu un ciena planētu. Zīmola iekšējā pētniecības un attīstības komanda vadās pēc vīzijas, kas apvieno zinātni, ilgtspējību un veiktspēju, kas ļauj izvēlēties augstas kvalitātes komponentus un lietderīgus ražošanas procesus.

Vairāk nekā 40 pētnieki, ķīmiķi, biologi un dermatologi, ko dedzīgi atbalsta daudznozaru zinātniskā komiteja un vairākas universitātes izveidot zīmola tīrās, uz rezultātu orientētās formulas, ārkārtīgi bagātas ar bioaktīvām, dabiski iegūtām sastāvdaļām līdz 99% un dermoderīgām augsto tehnoloģiju molekulām.

[ comfort zone ] produkti ir vegāniem draudzīgi.

Zīmola biomimētiskās tekstūras, nesatur silikonus, parabēnus un mākslīgās krāsvielas, pateicoties unikālai vērtīgu eļļu un sviestu kombinācijai, nodrošina optimālu ādas uzsūkšanos, drošību un komfortu.

Visas formulas ir klīniski un dermatoloģiski pārbaudītas.

[ comfort zone ] zinātniskajā dārzā, brīvdabas laboratorijā, ciematā Parmā, zīmols pēta jaunas botāniskās molekulas, lai izstrādātu inovatīvus risinājumus.


 
 

Profesionāla līnija un mājas apstākļos:

Katrai ādai ir atšķirīgs stāsts un īpašas vajadzības: tāpēc [ comfort zone ] plašais un pilnīgais sejas un ķermeņa produktu klāsts piedāvā dažādus risinājumus, kas īpaši reaģē uz dažādiem ādas stāvokļiem.

[ comfort zone ]  zīmols piedāvā ādas kolekcijas visiem ādas tipiem un problēmām, sākot no tādas, kas vērsta uz maigu jutīgas un maigas ādas atjaunošanu, līdz pretnovecošanās kolekcijai, kas ietver divkāršas darbības pīlingu ar glikolskābi, pienskābi un citronskābi efektīvai, atjaunojošai kopšanai mājās.

Starp [ comfort zone ]  iecienītākajām līnijām un procedūrām: Sublime Skin, pretnovecošanās sistēma, Skin Regimen personalizēta pieeja, kas palēnina paātrināto novecošanās procesu, ko izraisa piesārņojums un dzīvesveids, un Sacred Nature, ir zīmola augstākais ilgtspējības manifests, lai atjaunotu un aizsargātu ādu no oksidācijas stresa un klimata izmaiņām.


 
 

Spa sejas līdzekļi un rituāli:

Sejas un ķermeņa kopšanas klāstā ir iekļautas profesionālās pakāpes formulas ar ekskluzīvām manuālām tehnikām un atbalsts vismodernākās tehnoloģiskās ierīces.

[ comfort zone ] produkti ir publicēti daudzos labi zināmos skaistumkopšanas žurnālos, piemēram, New Beauty, Allure, Cosmopolitan un citos.


 
    Pieseko mūsu sociālajiem medijiem Instagram un Facebook  

Seko aktualitātēm arī sociālajos tīklos

Lādējas